שירות

השירות ללקוח הוא חלק בלתי נפרד מהמוצר. מהנדסי החברה מלווים את הלקוח באופן אישי בשלב הטמעת המערכת ובשוטף

 

תמיכה במגוון מהויות תיקים

משכנתא, בטוחות לאשראי, היטל השבחה, רשות מקרקעי ישראל, פיצויים וירידת ערך, איחוד וחלוקה, מיסוי מקרקעין, בית משפט, הערכת שווי, דייר מוגן ועוד...

 

התממשקות מלאה עם Outlook

שליחת מיילים מתוך התיק, שמירת מיילים נכנסים ויוצאים בתיק, הוספת תזכורות ל outlook באופן אוטומטי בהתאם למהות התיק.

 

התממשקות עם Govmap ומידע נדלן

איתור אוטומטי של גוש, חלקה, הצגת תיקים דומים באיזור על גבי מפה הורדת עסקאות אחרונות ממידע נדלן של רשות המיסים.

 

יצירת שומות כמסמך Word

השומות כוללות את נתוני ותמונות התיק בפורמט של המשרד

 

חיפוש וסינון

איתור תיקים ושומות לפי כל אחד מהפרמטרים שהוזנו לתיק איתור מועדים קובעים בתיקי המערכת

 

מנגנון ספירת מועדים ותקופות וקביעת תזכורות בהתאם לקבוע בחוק

הגשת שומה נגדית, תביעת פיצויים, מינוי שמאי מכרעי ועוד..

 

מנגנון הרשאות משוכלל

מאפשר מידור והפרדה אופטימלית בין עובדי המשרד שכולל את מסמכי התיק

 

יומן פעילות

תיעוד אוטומטי של כלל הפעולות בתיק

 

מנגנון דוחות עם התממשקות ל Excel

 

סריקת מסמכים מהסורק המשרדי ישירות לתיק

 

המרת מסמכי Word ל PDF ישירות לתיק

 

מנגנון סטטיסטיקות למנהל

 

ניהול הצעות מחיר

הפקת מסמך בפורמט של המשרד, הסבת הצעה אוטומטית לתיק.

 

הנהלת חשבונות

התממשקות עם חשבונית ירוקה או עם מנגנון מובנה של המערכת